Μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελίας σας με τους πιο κάτω τρόπους:

  • Αποστολή μέσω email
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με την αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε πιο κάτω.
  • Τηλεφωνικά
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2109402128 κατά τις ώρες λειτουργίας της εταιρίας μας.
  • Αποστολή με fax
  • Μπορείτε να αποστείλετε την παραγγελία σας μέσω fax στο 2109401793 όλο το 24ωρο.
  • Στο πωλητήριο μας
  • Μπορείτε να επισκεφθείτε το κεντρικό μας κατάστημα Ιλισσού 191-193, Μοσχάτο στο οποίο λειτουργεί σύγχρονο και οργανωμένο πωλητήριο καθώς και εκθεσιακός χώρος.

Τι να προσέξω όταν στέλνω την παραγγελία μου μέσω email ή fax?

Στην παραγγελία σας, είναι σημαντικό να υπάρχουν τα παρακάτω: 

  • ΑΦΜ και Επωνυμία της εταιρία σας
    Αν είστε νέος πελάτης, θα χρειαστεί να μας αναγράψετε αναλυτικά όλα τα στοιχεία στα οποία θα γίνει η έκδοση του τιμολογίου (Επωνυμία εταιρίας, επάγγελμα, διεύθυνση έδρας, ΑΦΜ, ΔΟΥ) καθώς επίσης τηλέφωνο σταθερό και κινητό.
  • ΚΩΔΙΚΟΙ προϊόντων και ΠΟΣΕΣ ΣΥΚΕΥΑΣΙΕΣ χρειάζεστε στον κάθε κωδικό
  • τον Τρόπο Αποστολής που επιθυμείτε

Για να είστε βέβαιοι ότι έχουμε παραλάβει την παραγγελία σας επιτυχώς, θα λάβετε σχετικό email επιβεβαίωσης, το οποίο αποστέλλεται αυτόματα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση, μόλις η παραγγελία σας καταχωρηθεί στο σύστημα μας.

Πως θα ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου?

Αν κάποιο είδος είναι σε έλλειψη ή αναμένεται, το τμήμα αποθήκης σας καλεί τηλεφωνικά ώστε να δείτε αν θέλετε να γίνει κάποια αντικατάσταση ή να κρατηθεί το είδος σαν εκκρεμότητα στο σύστημα μας. 

Όταν ολοκληρωθεί η συσκευασία της παραγγελίας σας, το τμήμα παραγγελιών σας ενημερώνει σχετικά με την αξία της.
Ενημέρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει μέσω email, τηλεφωνικά ή μέσω μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο.

Στην περίπτωση που έχετε ζητήσει αποστολή και εξόφληση της παραγγελίας σας με αντικαταβολή σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα πρακτορεία, τότε δεν αποστέλλεται ενημέρωση ποσού μιας και αυτό το αναλαμβάνει το πρακτορείο που θα χειριστεί την παραγγελία σας. Φυσικά μπορείτε να δηλώσετε στην παραγγελία σας ότι θέλετε να ενημερωθείτε συμπληρωματικά και από εμάς σχετικά με το ποσό εξόφλησης.

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου μετά την εξόφληση της?

Στην περίπτωση που μία παραγγελία εξοφλείται με κάποιο τρόπο πέραν της αντικαταβολής (πχ. τραπεζική κατάθεση, e-banking, ταχυδρομικό έμβασμα, πιστωτική/χρεωστική κάρτα μέσω internet), τότε η παραγγελία σας - εκτός απροόπτου προβλήματος - αποστέλλεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα επιβεβαίωσης της επιτυχούς λήψης της πληρωμής σας.

Στην περίπτωση που μία παραγγελία έχει ζητηθεί να εξοφληθεί μέσω αντικαταβολής σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα με εμάς πρακτορεία, τότε η παραγγελία σας αποστέλλεται μόλις ολοκληρωθεί.

Είμαι πελάτης εξωτερικού. Πως μπορώ να παραγγείλω?

Αναλυτικές πληροφορίες για τις παραγγελίες πελατών εξωτερικού, μπορείτε να βρείτε εδώ: Παραγγελίες Πελατών Εξωτερικού

Χρησιμοποιούμε cookies
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Λάβετε υπόψιν ότι εάν τα απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.