Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του.

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Στην περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, αυτό θα πρέπει να γίνεται έγκαιρα και εντός 24 ωρών από την στιγμή που την τοποθετήσατε.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας μας (ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά) και να τους αναφέρετε την επιθυμία σας να ακυρωθεί η παραγγελία σας.

Η παραγγελία μου είναι συσκευασμένη. Μπορώ να την ακυρώσω?

Στην περίπτωση ακύρωσης ήδη συσκευασμένης παραγγελίας, ενδέχεται να υπάρξουν έξοδα ανοίγματος και επαναποθήκευσης των προϊόντων της παραγγελίας.

Για πόσο χρονικό διάστημα παραμένει μία συσκευασμένη παραγγελία σε ισχύ?

Μια συσκευασμένη παραγγελία, με το πέρας 10 ημερών, θεωρείται αυτόματα ακυρωμένη και εφαρμόζεται η διαδικασία ακύρωσης συσκευασμένης παραγγελίας.

Αυτό δεν ισχύει για την περίπτωση που

  • έχει γίνει εξόφληση της παραγγελίας ενώ ο πελάτης για κάποιο λόγο δεν την έχει παραλάβει ακόμα
  • ο πελάτης έχει ενημερώσει πως επιθυμεί να παρατείνει το χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του, το μέγιστο μέχρι διαστήματος 10 ημερών
Χρησιμοποιούμε cookies
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε αυτόν τον ιστότοπο και την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Λάβετε υπόψιν ότι εάν τα απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.